2011. február 12., szombat

Éld az álmaidat!

Köszöntelek a weboldalamon!

Orsy László, Életmód Tréner vagyok.


A munkám az ejtőernyőzés és azok közé a kevés szerencsés emberek közé tartozom, akik imádják a munkájukat! Csak egy a gond vele: szerelemből nem nagyon lehet megélni...


Mindig volt egy álmom, hogy legyen egy saját vállalkozásom. Elegem volt abból, hogy más emberek álmait építsem és nem irányíthatom a saját jövőmet. Ahogy az évek teltek, éreztem, hogy soha nem találom meg azt a tökéletes üzletet, ami megad mindent, amit akarok: pénzügyi függetlenséget, a családommal tölthető minőségi időt és annak lehetőségét, hogy azokat a dolgokat tegyem, amelyek fontosak nekem.


Olyan másodállást kerestem, ami lehetőleg online tevékenység, nem igényel sok időt, könnyen megtanulható és végezni tudom a rendszertelen időbeosztású főállásom mellett is. És a legfontosabb kritérium a számomra, hogy jövedelmező legyen!

Hosszan és kitartóan kutattam, vizsgáltam a legkülönfélébb lehetőségeket, hogy végre megtaláljam, ami megadhatná nekem azt, ami után vágyódtam. Sajnos erre sokat kellett várnom. Éveken át próbálkoztam sok mindennel, de egyre inkább azt éreztem, hogy csak körbe-körbe járok.

Akkor jött az életmód trénerem. Pénzügyileg vastagon mínuszban voltam, így hajlandó voltam arra, hogy bármit megnézzek. Tehát vettem egy nagy levegőt. Üzleti tájékoztatón is részt vettem és igen erős "AHA" érzésem volt! MEGTALÁLTAM! Nem hittem el azt, amit felfedeztem!

Izgatottnak éreztem magam, amint megláttam az igazi jövedelem-potenciált ebben az iparban. Egy éve dolgozom ebben az üzletben és már nem állok messze a szabadságtól és attól az életmódtól, amelyet az emberek élveznek ebben az iparban. Jól emlékszem egy mondásra: "Ha ez igaz, tenni fogok érte és a kudarc nem lehetséges opció!"

A többi már történelem. Az álmaim végül valóra válnak, és a sikereim, szerencsém egészét a kitartásomnak és az otthonról irányított online vállalkozásomnak köszönhetem. Ma már az elsődleges célom az, hogy minél több sorstársamnak segíthessek és mutassam meg ezt a lehetőséget, amivel a saját kezükbe vehetik az életük irányítását.

Ha meg akarod ismerni azt, hogy itt mire számíthatsz, akkor gyere velem tovább
>>>

Egykori (sikertelen) hálózatépítőknek:

Feltételezem, hogy kíváncsi vagy arra, hogy hogyan érjük el, hogy érdeklődők tömegei jelentkeznek nálunk és szinte naponta bővül a csapatunk újabb AKTÍV tagokkal? (Úgy, hogy felhagytunk a direktértékesítő-technikákon alapuló kétségbeesett keresgéléssel, győzködéssel és hagyjuk, hogy az érdeklődők keressenek meg minket azzal, hogy velünk szeretnének dolgozni!) Ha érdekel hogyan lehetséges ez, akkor nézd meg a rendszerünkről szóló oldalt!

Kinek szól ez az oldal?


- Azoknak, akiknek hó végén, a csekkek befizetése után, sok-sok héttel a következő fizetés előtt, már alig marad egy kevéske pénzük.
-
Azoknak, akik rendszeresen bűvészkednek a sárga csekkekkel és befizetni-valókkal.
- Azoknak, akiket fenyegetett már valamilyen szolgáltató cég részéről a rendszerből való lekapcsolás réme.
- Azoknak, akiknek nincs egy fillér megtakarításuk sem, és ha elveszítenék a munkahelyüket, akkor egy hónapon belül nagy bajba kerülnének.
- Azoknak, akiknek jelenleg nincs munkájuk.
- Azoknak, akik rájöttek arra, hogy a jövőbeni nyugdíjukból nem tudnak majd létezni.
- Azoknak, akiknek bár van megtakarításuk, de maximum 2 hónapra lenne elegendő, ha minden bevételi forrásuk megszűnne.
- Azoknak, akiknek fogalmuk sincs, HOGYAN lehetne több pénzük.
- Azoknak, akiknek fogalmuk sincs, MIÉRT lehetne több pénzük.
- Azoknak, akiknek fogalmuk sincs, MIKOR lehetne több pénzük.
- Azoknak, akiknek az előbbiekről van fogalmuk, csak éppen a gyakorlatban nem tudják kivitelezni.


Töltsd ki a kérdőívünket ha további infókat szeretnél!